فروشگاه سایت

آموزش روش های تجارت الکترونیک | روزانه درآمد کسب کنید

قواعد طلایی زبان بدن (قسمت دوم)


در قسمت اول این مقاله به نحوه دست دادن در برخورد اولیه اشاره کردیم و اهمیت آن را در هنگام اولین برخورد با مشتری شرح دادیم. اینبار به سراغ یکی دیگر از عوامل مهم در قواعد زبان بدن می رویم و آن مسئله گفتار و سلام کردن مناسب است. اینکه چطور با یک احوال پرسی صحیح و گرم مشتری را به یک فضای صمیمانه دعوت کنیم.

در قسمت دوم از این سری مقالات به بررسی قواعد سلام کردن درست می پردازیم.

احوال پرسی خوب و سلام گرم، دست دادن و لخند زدن موجب می شود تا اعتماد مشتری نسبت به شما جلب شود. وقتی با مشتری صحبت می کنید دستتان را به سمت او دراز کنید، در چشمانش نگاه کنید و حال او را بپرسید.

این اقدام بسیار مهمی است و می تواند شما را به فروش نزدیک کند، درست و واضح سلام علیک کنید و وقتی راست و قائم می نشینید و به جلو متمایل می شوید به پیرامونتان توجه کنید، با اینکار مشتری هم به شما توجه بیشتری می کند.

مشتری در سطح ذهن ناخود آگاه به این نتیجه می رسد آنچه به او منتقل می کنید بسیار ارزشمند است. در این شرایط او به شما توجه بیشتری می کند و حال آن که اگر به سمت عقب متمایل باشید عکس این احساس در او شکل می گیرد.

  • ۰ مفید بود
  • ۰ دیدگاه ها
    • سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی